donderdag 18 augustus 2022

Mijn ervaring over het stoppen van mobiele verslaving

 Hallo allemaal.


Vandaag besloot ik te schrijven over mijn ervaring over het stoppen van mijn mobiele verslaving, het ding maakte me lange tijd depressief en buiten werking. Ik heb ongeveer 9 tot 12 uur op mijn mobiele telefoon doorgebracht.


Het ding waardoor ik het echte leven miste en ik verloor veel dingen door verslaafd te zijn aan de smartphones die mijn hele leven beheersen.


Ik gebruikte rommelige sociale netwerken die mijn tijd verspillen en mijn realiteit vernietigen.


Het duurde lang voor mij en er was geen dokter, geen verwijzing en niets dat me kon helpen stoppen met het gebruik van mijn mobiele telefoon. Op een dag vond ik deze referentie over mobiele verslaving en hoe dit te voorkomen.



Referentie voor het stoppen van mobiele verslaving


Als je een mobiele verslaving hebt, raad ik je aan meer over deze verslaving te lezen in dit artikel en deze technieken te gebruiken die vernietiging van smartphones voorkomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

"Verander levens met de Crypto Cancer Foundation!

  Beste vrienden, Als u op zoek bent naar een significante en positieve impact op de wereld, dan is er een liefdadigheidsorganisatie genaamd...